Ταξιδέψτε μακριά… από το φούσκωμα και τη «φουσκωμένη» κοιλιά

dulcol2-735x459.jpg

Έχετε σχεδιάσει τις διακοπές σας, και φέτος το έχετε ανάγκη πιο πολύ από ποτέ, τα εισιτήρια είναι ήδη κλεισμένα, το κατάλυμα δείχνει ονειρεμένο και το μόνο που σκέπτεστε είναι να ξεφύγετε από την καθημερινότητα, ο ενθουσιασμός των διακοπών που πρόκειται να αρχίσουν είναι μεγάλος.

Γράφει ο Κωνσταντίνος Α. Ρόζος, Γαστρεντερολόγος – Ηπατολόγος, Γαστρεντερολογικό Κέντρο Βούλας, Diplomate American Board of Internal Medicine and Gastroenterology

Τα ταξίδια φέρνουν πολλές αναταραχές στην καθημερινότητα μας αλλά και στο γαστρεντερολογικό μας σύστημα όπως φούσκωμα, αέρια αλλά και δυσκοιλιότητα.

Είτε ταξιδέψετε οδικώς είτε ακτοπλοϊκώς θα πρέπει να γνωρίζετε εξαρχής τι είναι τελικά αυτό που σας προκαλεί φούσκωμα, καθώς και τα σωστά μέσα για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπισή του. Έτσι θα μπορέσετε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να απαλλαγεί από αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση και να απολαύσετε ξέγνοιαστα το υπόλοιπο των διακοπών σας.

Προσχεδιάστε τα γεύματα. Ένα αρκετά συχνό φαινόμενο στα οδικά ταξίδια είναι οι συχνές στάσεις οι οποίες σχεδόν πάντα συνοδεύονται από γρήγορα και αμφιβόλου ποιότητας γεύματα υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και αλάτι. Σνακ όπως αλμυρά κράκερς, πατατάκια, κρουασάν και άλλα παρόμοια, μας δημιουργούν άμεσα την αίσθηση φουσκώματος. Επιπλέον, δρουν επιβαρυντικά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού καθώς μειώνουν τη συγκέντρωση, την προσοχή, αλλά και τα αντανακλαστικά του οδηγού.

Υπολογίστε εκ των προτέρων πόσες περίπου στάσεις θα χρειαστείτε μέχρι τον τελικό προορισμό σας και συνδυάστε τες με υγιεινά γεύματα που έχετε επιμεληθεί από το σπίτι όπως πχ. τοστ με γαλοπούλα και τυρί, ωμούς ανάλατους ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα.

Καταναλώστε φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες βοηθούν τον οργανισμό να καθαρίσει φυσικά την πεπτική οδό. Εφόσον επιλέξετε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, δώστε ιδιαίτερη σημασία στο πλύσιμο τους, πλύνετε τα σχολαστικά. Άτομα με δυσκοιλιότητα ή σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου συνιστάται να είναι προσεκτικά με την κατανάλωση κάποιων τροφίμων.

Πίνετε πολλά υγρά. Συχνά, όταν ταξιδεύουμε πίνουμε ελάχιστα υγρά. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το σώμα μας να αφυδατώνεται και να μην παρουσιάζει καλή πεπτική λειτουργία. Το νερό και το πράσινο τσάι αποτελούν πολύτιμα “εργαλεία” στην επαρκή ενυδάτωση του οργανισμού. Συμβάλλουν στην καλή πεπτική λειτουργία, στην απομάκρυνση των τοξινών αλλά και στην καλή λειτουργία του εντέρου. Η συνιστώμενη κατανάλωση νερού είναι τουλάχιστον 2 λίτρα ημερησίως.

Έχετε πάντα μαζί σας φακελάκια Dulcogas® που περιέχει αποκλειστικά και μόνο σιμεθικόνη (αντιμετώπιση μετεωρισμού και αερίων). Το Dulcogas® δρα φυσικά, εξουδετερώνοντας τα αέρια που είναι εγκλωβισμένα μέσα στον γαστρεντερικό σωλήνα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα (λιγότερο από 15 λεπτά), ανακουφίζοντας άμεσα από τη δυσφορία που αυτά προκαλούν χαρίζοντας με αυτό τον τρόπο επίπεδη κοιλιά. Μπορεί να λαμβάνεται αμέσως μετά τα γεύματα ή/και το βράδυ. Έχει άριστο προφίλ ασφάλειας χωρίς παρενέργειες και είναι κατάλληλο για εγκύους, στη γαλουχία, διαβητικούς και για παιδιά από 6 ετών και άνω. Αν το φούσκωμα προέρχεται από δυσκοιλιότητα, το Dulcogas® έχει άριστα αποτελέσματα σε συνδυασμό με υπακτικά (φυτικά και μη) και σπασμολυτικά.

Ανήκει στην οικογένεια του Dulcolax©, είναι σε μορφή κοκκίων, που αναβράζουν ευχάριστα μέσα στο στόμα με ευχάριστη γεύση μέντας και χωρίς τη χρήση νερού. Συνιστάται από την Εταιρεία Ιατρικών Σπουδών λόγω της άμεσης αποτελεσματικότητας και του άριστου προφίλ ασφαλείας.

Όλα όσα αναφέρθηκαν παραπάνω βοηθούν την κοιλιά να διατηρείται επίπεδη αφού δεν υπάρχει συσσώρευση εντερικών αερίων και εσάς να περάσετε τις διακοπές σας ευχάριστα.

dulcol1.jpg

Το Dulcogas® το βρίσκεται μόνο στα φαρμακεία.

Επωφεληθείτε τώρα από τις ηλεκτρονικές προσφορές των φαρμακείων ανά την Ελλάδα.

 

Διαβάστε ακόμη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.