Τα διατροφικά μυστικά αντιγήρανσης της γλυκοπατάτας

34A23A610C6FBAFFE3499AD63A697602.jpg

  Η γλυκοπατάτα αποτελεί ένα είδος λαχανικού όχι και τόσο διαδεδομένο στη χώρα μας.

Ωστόσο, πρόκειται για ένα εξαιρετικά θρεπτικό λαχανικό, καθώς αποτελεί μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης Α και καροτενοειδών.

Τα εν λόγω συστατικά σχετίζονται εκτός των άλλων με ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία, προστασία του δέρματος και των ματιών μας.

Παράλληλα, πολλές φορές η γλυκοπατάτα στο εσωτερικό της έχει ένα χαρακτηριστικό μοβ χρώμα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι έχει χαλάσει, αλλά ότι είναι πλούσια σε ισχυρά αντιοξειδωτικές ουσίες, τις λεγόμενες ανθοκυανιδίνες, που αποτελούν σημαντικότατους παράγοντες προστασίας από την οξείδωση των κυττάρων και τη φλεγμονή.

Ακόμη, είναι πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνες συμπλέγματος Β, αλλά και πολλά άλλα μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Βάλτε λοιπόν τη γλυκοπατάτα στη διατροφή σας.

Για να αποκομίσετε το μεγαλύτερο δυνατό όφελος σε βιταμίνες προτιμήστε τις στον ατμό ή βραστές με λίγο νερό και όχι για πολλή ώρα βράσιμο, αντί στο φούρνο.

Πηγή: neadiatrofis.gr

Διαβάστε ακόμη...