Πρωινή γυμναστική για να περιορίσουμε την όρεξη μας

 
Υπάρχει τρόπος να περιορίσουμε την όρεξή μας, λένε ερευνητές. Προσθέτοντας τη γυμναστική στις πρωινές μας δραστηριότητες «χάνουμε» την επιθυμία για φαγητό.


Ερευνητές του Πανεπιστημίου Brigham Young στη Γιούτα μελέτησαν με την χρήση ηλεκτροδίων την επίδραση που είχε στον εγκέφαλο η πρωινή άσκηση σε σχέση με την επιθυμία για φαγητό.

Το δείγμα τους ήταν 35 νέες γυναίκες. 18 από αυτές είχαν κανονικό βάρος ενώ οι υπόλοιπες 17 ήταν παχύσαρκες.

Η μέτρηση έγινε σε δύο φάσεις. Στην πρώτη εκδοχή οι γυναίκες έκαναν για 45 λεπτά ήπια άσκηση σε διάδρομο και αμέσως μετά έβλεπαν φωτογραφίες φαγητών. Στην δεύτερη που ακολούθησε μια εβδομάδα μετά, την ίδια ημέρα και ώρα τους έδειξαν μόνο φωτογραφίες φαγητών χωρίς να προηγηθεί άσκηση.

Το αποτέλεσμα της μελέτης ήταν ότι, κατά την πρώτη μέτρηση, όταν δηλαδή είχε προηγηθεί πρωινή άσκηση η όρεξη των γυναικών είχε μειωθεί και οι φωτογραφίες των τροφίμων δεν τις επηρέαζαν εγκεφαλικά. Ταυτόχρονα οι συνολική τους σωματική δραστηριότητα αυξήθηκε ενώ όσον αφορά τις θερμίδες που κατανάλωσαν, ήταν ελάχιστα λιγότερες από την ημέρα χωρίς γυμναστική, άρα το σώμα τους δεν «ζήτησε» επιπλέον ενέργεια.

Στόχος των ερευνητών είναι τώρα να δουν πόσο διαρκεί αυτή η επίδραση της πρωινής άσκησης και τι αποτελέσματα θα έχει μακροπρόθεσμα αν γίνεται καθημερινά.

Αν θέλετε λοιπόν να περιορίσετε την όρεξή σας για φαγητό, η λύση είναι απλή, βάλτε μια ήπια πρωινή άσκηση στη ζωή σας και θα ξεχάσετε τους πειρασμούς.

Πηγή: healthpress.gr

Διαβάστε ακόμη...