Oι διαφημίσεις… παχαίνουν

 
Και μόνο η θέα νόστιμων, αλλά παχυντικών φαγητών π.χ., στην οθόνη της τηλεόρασης ή σε μια φωτογραφία μπορεί να ενεργοποιήσει τη δραστηριότητα περιοχών του εγκεφάλου που ελέγχουν την όρεξη και την ανταμοιβή σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.


Με επικεφαλής τη δρ. Kathleen Page από το πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνα οι ερευνητές υπέβαλαν σε λειτουργικές μαγνητικές τομογραφίες εγκεφάλου 13 παχύσαρκες γυναίκες σε διαφορετικές συνθήκες, προκειμένου να διαπιστώσουν πώς αντιδρούν τα κέντρα του εγκεφάλου που ελέγχουν την όρεξη και την επιθυμία για φαγητό.

Οι γυναίκες αρχικά είδαν φωτογραφίες παγωτών και κέικ δηλαδή θερμιδογόνων τροφίμων, στη συνέχεια είδαν φωτογραφίες φρούτων και λαχανικών, καθώς και εικόνες χωρίς τρόφιμα.

Η επιθυμία τους για γλυκά και σνακ εξετάστηκε και σε δυο ακόμη περιπτώσεις. Όταν είχαν πιει 50 γρ. γλυκόζης – όση περιέχεται σε ένα κουτάκι αναψυκτικού – και όταν είχαν καταναλώσει φρουκτόζη.

Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι η μεγαλύτερη δραστηριότητα των κέντρων του εγκεφάλου που ελέγχουν την όρεξη σημειώθηκε όταν οι γυναίκες έβλεπαν εικόνες γλυκών και σνακ πλούσιων σε θερμίδες, αλλά και όταν είχαν καταναλώσει τα γλυκά υγρά ιδιαίτερα τη φρουκτόζη.

Πηγή: vita.gr

Διαβάστε ακόμη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *