Όπως ανακάλυψαν οι ερευνητές, η βελτίωση των βαθμών των «διψασμένων» φοιτητών άγγιζε το 4,8%. Το πόρισμα αυτό προέκυψε από την παρατήρηση 447 φοιτητών ψυχολογίας, από τους οποίους το 25% έμπαινε στην αίθουσα εξετάσεων κρατώντας ένα μπουκάλι νερό.
Η βελτίωση που παρουσίαζαν οι βαθμοί των πρωτοετών φοιτητών έφτανε το 5%, των δευτεροετών το 2% ενώ για όλη την ομάδα το 4,8%.
Σύμφωνα με τον Chris Pawson η κατανάλωση νερού μπορεί να έχει επίδραση στις νοητικές λειτουργίες κάτι που οδηγεί σε αυξημένη απόδοση κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. Επιπλέον, μπορεί να συμβάλει στη μείωση του άγχους.