Η συμβουλή της ημέρας

1AB7A9883CA8C7D47ED40698DB337B03.jpg

  Το σουσάμι προσθέτει μια τραγανή αίσθηση και θρεπτικότητα σε οποιοδήποτε πιάτο. Η υψηλή του περιεκτικότητα σε σημαντικά μέταλλα όπως χαλκό, μαγγάνιο, ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, καθώς επίσης και σε φυτικές ίνες, βιταμίνη Β1 και φυτική πρωτεΐνη, καθιστά το σουσάμι ένα ξεχωριστό καρύκευμα το οποίο θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε κουζίνα.

Περιέχει επίσης ενώσεις που μειώνουν τη χοληστερόλη, όπως οι λιγνάνες και οι φυτοστερόλες. Μπορείς να το πασπαλίσεις πάνω από σαλάτες, κρέατα, συνοδευτικά πιάτα, ζυμαρικά και ψωμιά για γεύση και θρεπτικότητα.

Ένα σνακ με σουσάμι πριν την προπόνηση, για παράδειγμα ένα παστέλι, θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια.

Περισσότερα θέματα για την υγεία, την άσκηση και τη διατροφή μπορείτε να δείτε στο mch-training.com

Διαβάστε ακόμη...