Η συμβουλή της ημέρας

9BD5113BA2CCA24B2369A56A7DCCDA1B.jpg

  Το foam roller είναι ένας κύλινδρος για μασάζ. Χρησιμοποίησε τον κύλινδρο για να διώξεις την ένταση, το σφίξιμο και τον πόνο από την περιοχή όπου έχουν προσκολληθεί οι συμφύσεις, που προκαλούνται από τον ερεθισμό του συνδετικού ιστού που συγκρατεί τα όργανα, τα οστά και τους μυς. Μπορείς επίσης να διασπάσεις την επώδυνη συσσώρευση γαλακτικού οξέος στους μυς, να αυξήσεις την ευλυγισία σου και να βελτιώσεις τη λειτουργία του κυκλοφορικού.

Βάλε το roller κάτω από την περιοχή που έχει πρόβλημα (οι γλουτοί, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι απαγωγοί είναι οι μύες που συνήθως σφίγγουν) και κύλησε αργά το σώμα σου μπρος πίσω. Κάν’ το για 30 με 60 δευτερόλεπτα για κάθε περιοχή, πριν και μετά τις προπονήσεις.

Περισσότερα θέματα για την υγεία, την άσκηση και τη διατροφή μπορείτε να δείτε στο mch-training.com.

Διαβάστε ακόμη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.