Η σημασία της διατήρησης του βάρους

 
Έναν άλλο τρόπο προσέγγισης της δίαιτας προκειμένου να είναι πιο επιτυχημένη και με πιο μακροχρόνια αποτελέσματα αναζήτησαν ερευνητές του πανεπιστημίου Στάνφορντ για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι αυτό που πρέπει πρώτα απ’ όλα να μάθουν όσοι ετοιμάζονται για μια δίαιτα είναι πώς θα διατηρήσουν το επιθυμητό βάρος και δεν θα ξαναπάρουν τα κιλά που έχασαν.


Συνήθως όσοι κάνουν δίαιτα μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος ανακτούν σύντομα, μέσα σ’ ένα χρόνο, το 30% με 50% των κιλών που έχασαν.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ως δείγμα 267 υπέρβαρες ή παχύσαρκες γυναίκες, τις χώρισαν σε 2 ομάδες και για 28 εβδομάδες ακολούθησαν 2 διαφορετικά προγράμματα.

Η μια ομάδα πέρασε τις πρώτες 8 εβδομάδες χωρίς διατροφικούς περιορισμούς αλλά μαθαίνοντας πώς να διατηρήσει το βάρος που θα χάσει και έπειτα ακολούθησε η δίαιτα. Η δεύτερη ομάδα έκανε ακριβώς το αντίθετο, ξεκίνησε αμέσως την δίαιτα και στις τελευταίες 8 εβδομάδες διδάχθηκε τους τρόπους διατήρησης του επιθυμητού βάρους.

Όταν το πρόγραμμα των 28 εβδομάδων ολοκληρώθηκε οι γυναίκες των δύο ομάδων είχαν χάσει περίπου το ίδιο βάρος. Σχεδόν 8 κιλά ή το 9% του αρχικού τους βάρους.

Ένα χρόνο μετά οι ερευνητές επανήλθαν για να ζυγίσουν τις γυναίκες. Οι γυναίκες στην πρώτη ομάδα είχαν πάρει κατά μέσο όσο μόλις 1,5 κιλό, ενώ οι γυναίκες της δεύτερης ομάδας 3,5 κιλά.

Εκπαιδεύστε το μυαλό σας λοιπόν, συμβουλεύουν οι ερευνητές, ώστε να διοχετεύει την καλή του ενέργεια στη διατήρηση του επιθυμητού βάρους και θα ανταμειφθείτε.

Πηγή: healthpress.gr

Διαβάστε ακόμη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.