Έρευνα στα υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου, προκειμένου να καταγραφούν και να μελετηθούν οι συνθήκες λειτουργίας των υποκαταστημάτων και η αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων τους, διεξάγει ο Συνήγορος του Πολίτη.
Η ανεξάρτητη αρχή έλαβε την πρωτοβουλία, έπειτα από πλήθος αναφορών που δέχθηκε από ασφαλισμένους και συνταξιούχους, οι οποίοι διαμαρτύρονται για σοβαρές ελλείψεις όσον αφορά τον χρόνο και την ποιότητα εξυπηρέτησής τους, με κυριότερο ζήτημα τις μεγάλες καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των υποθέσεών τους. Από τη διερεύνηση των αναφορών αυτών και την καθημερινή επικοινωνία με το σύνολο των υπηρεσιών του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, η ανεξάρτητη αρχή διαπίστωσε τις δύσκολες συνθήκες, μέσα από τις οποίες το προσωπικό του ιδρύματος καλείται να εξυπηρετήσει τους ασφαλισμένους του.
Ως εκ τούτου, ο Συνήγορος αποφάσισε τη διενέργεια έρευνας με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου, που εστάλη σε όλα τα υποκαταστήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, με στόχο να καταγραφούν και να αποτιμηθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργούν σήμερα τα υποκαταστήματα, καθώς και οι χρόνοι που απαιτούνται πραγματικά για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων των ασφαλισμένων.
Τέλος, η αρχή σημειώνει ότι η συνεργασία του Συνηγόρου, τόσο με τη διοίκηση, όσο και με τα στελέχη των υποκαταστημάτων, θα συμβάλει στην εκπόνηση εφικτών προτάσεων για την υπέρβαση των προβλημάτων.