Οι θεραπείες που αυξάνουν τον κίνδυνο για την καρδιά των γυναικών – Επικίνδυνος ο πρώτος μήνας μετά τον τοκετό
Νεότερη εκτενής μελέτη αναδεικνύει έναν σημαντικό κίνδυνο για την καρδιά των γυναικών που υποβάλλονται σε θεραπείες υπογονιμότητας. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα νοσοκομειακά δεδομένα που εξέτασε η μελέτη, όσες γυναίκες υποβλήθηκαν θεραπεία υπογονιμότητας είχαν διπλάσιες πιθανότητες να...
