6 τροφές που σε γερνάνε

Φτιάξε τη διατροφή σου για να διατηρήσεις την νεανική σου επιδερμίδα…

Υδατάνθρακες με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη
Οι τροφές που περιέχουν υδατάνθρακες με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη καταστρέφουν το κολλαγόνο, την πηγή νεότητας του δέρματος. Συγκεκριμένα, οι τροφές αυτές διασπώνται δύσκολα από τον οργανισμό κι αυτή η διαδικασία είναι υπεύθυνη για την καταστροφή της πρωτεΐνης της νεότητας.

Αλκοόλ
Το αλκοόλ σε λογική ποσότητα (1 ποτήρι ημερησίως) κάνει καλό στον οργανισμό σου. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν πολύ αλκοόλ τείνουν να εμφανίζουν πρόωρες ρυτίδες κι αυτό οφείλεται στην απώλεια κολλαγόνου και ελαστίνης, στην αφυδάτωση και στην εμφάνιση πρηξίματος της επιδερμίδας. Επιπλέον, το αλκοόλ μειώνει κατά πολύ τα επίπεδα βιταμίνης Α που είναι ένα πολύ σημαντικό αντιοξειδωτικό για τον οργανισμό.

Επεξεργασμένα κρέατα
Το λουκάνικο, το μπέικον και άλλα αλλαντικά, εκτός του ότι έχουν πολλές θερμίδες έχουν και θειώδη άλατα και άλλα συντηρητικά που είναι υπεύθυνα για δερματικές φλεγμονές. Το αλάτι είναι υπεύθυνο για τις κοκκινίλες και τη θαμπή επιδερμίδα.

Αναψυκτικά
Λένε ότι το ανθρακικό σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να συγκριθεί με το κάπνισμα στο πόσο βλαβερό είναι για τον οργανισμό σου. Γι’ αυτό μαζί με το τσιγάρο κόψε περιόρισε και τα αναψυκτικά για να παρατείνεις τη νεότητα της επιδερμίδας σου.

Πατατάκια και λοιπά αλμυρά snacks
Εκτός του ότι περιέχουν νάτριο που προκαλεί πρήξιμο και ερυθρότητα στην επιδερμίδα, επιταχύνουν την γήρανση των κυττάρων ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την πιθανότητα καρδιακών παθήσεων. Εξάλλου το αλάτι αποδεδειγμένα κάνει κακό στον οργανισμό, όταν λαμβάνεται σε μεγάλες ποσότητες κι όχι μόνο στη γήρανση της επιδερμίδας.

Καφεΐνη
Πόσους καφέδες πίνεις την ημέρα; Αν ανήκεις στους coffee lovers τότε τα νέα είναι κακά. Η πρόσληψη από τον οργανισμό μεγάλης ποσότητας καφεΐνης σε καθημερινή βάση αφυδατώνει τον οργανισμό με επιπτώσεις στο δέρμα. Είναι γνωστό ότι η ενυδάτωση είναι το Α και το Ω μίας επιδερμίδας σφριγηλής με νεανική όψη, επομένως περιόρισε τους καφέδες σου αν θες να παραμείνεις νέα.

Διαβάστε ακόμη...

1 Response

  1. Ο/Η Στάθης Ζωγραφάκης λέει:

    Δεν είναι ικανοποιητικό αυτό το άρθρο. Λέτε ότι οι τροφές με υδατάνθρακες με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη βλάπτουν και δεν δίνετε κάποια παραδείγματα, ως προς το ποιές είναι αυτές οι τροφές, π.χ. η ζάχαρη. Ο κόσμος δεν ξέρει ποιές είναι αυτές οι τροφές. Επίσης λέτε ότι το ανθρακικό βλάπτει όπως το κάπνισμα, χωρίς να εξηγείτε πως γίνεται αυτό, αφού μόλις πιούμε αναψυκτικό, αμέσως ρευόμαστε και το ανθρακικό φεύγει. Ακόμα και αν παραμένει μια ποσότητα, το ανθρακικό είναι ένα αδρανές αέριο, πως λοιπόν βλάπτει, όπως το κάπνισμα, που περιέχει χιλιάδες καρκινογόνες ουσίες; Γενικά όταν γράφετε κάτι θα πρέπει να το αιτιολογείτε επαρκώς προκειμένου να γίνεται κατανοητό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *