Ποια και πόσα ροφήματα να επιλέξετε

Το ρόφημα της επιλογής σας πρέπει να είναι το νερό. Είναι το καλύτερο για την ενυδάτωσή σας και την … καταστολή της δίψας σας. Οι συστάσεις είναι 6-8 ποτήρια νερό ημερησίως. Σας συμβουλεύουμε να περιορίσετε τα ροφήματα που περιέχουν καφεΐνη σε 1-2 ποτήρια ημερησίως.

Μπορείτε να αντικαταστήσετε 2-3 ποτήρια νερό με κάποιο από τα παρακάτω:

-Νερό (με προσθήκη μερικών σταγόνων από φρέσκο λεμόνι για γεύση)

-Αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη (light)

-Τσάι με βότανα ή πράσινο τσάι

-Καφέ χωρίς καφεΐνη (decaffeinated).

Τα οινοπνευματώδη ποτά πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Μετριασμένη κατανάλωση προσδιορίζεται ως 2-3 φορές την εβδομάδα για τον άντρα και 1-2 φορές την εβδομάδα για τη γυναίκα.

Μην χαραμίζετε τη σωστή-ποιοτική-υγιεινή διατροφή για το αλκοόλ. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να συμβάλει σε σοβαρά προβλήματα υγείας.

Πηγή: iatronet.gr

Διαβάστε ακόμη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.