Η συμβουλή της ημέρας

736F2359291FB25E27C1C5FA7BF28DFA.jpg

  Το αυγό είναι μια άριστη πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Επιπλέον, είναι μία πολύ καλή πηγή σεληνίου, ιωδίου και βιταμίνης Β2, περιέχοντας επίσης βιταμίνη Β12, Β5, Β9 (φυλλικό οξύ), Α, και D.

Παρέχοντας κατά μέσο όρο 78-90 θερμίδες, είναι ένα ιδιαίτερα θρεπτικό τρόφιμο, που δικαίως εντάσσεται στις δίαιτες, λόγω της χαμηλής του περιεκτικότητας σε θερμίδες και του κορεσμού που προκαλεί. Μελέτες δείχνουν πως η ενσωμάτωση του αυγού σε μια υποθερμιδική διατροφή αυξάνει τον ρυθμό απώλειας βάρους.

Απόλαυσέ το σε ομελέτα, ποσέ ή βραστό, χωρίς να υπερβαίνεις την συνιστώμενη ποσότητα των 7 την εβδομάδα.

Περισσότερα θέματα για την υγεία, την άσκηση και τη διατροφή μπορείτε να δείτε στο mch-training.com.

Διαβάστε ακόμη...