Ασφαλισμένοι στο Βόλο πληρώνουν από την τσέπη τους τα φάρμακα

room.jpg

Ξέμειναν από υλικά ιατρεία και εργαστήρια του ΠΕΔΥ στο Βόλο. Άνθρωποι που χρειάστηκαν για παράδειγμα εξαγωγή δοντιού αναγκάστηκαν να αγοράσουν από την τσέπη τους το ενέσιμο φάρμακο διότι δεν υπήρχε στο ιατρείο, ενώ σε άλλη περίπτωση γονείς αγόρασαν μόνοι τους τα ειδικά υλικά για να τοποθετηθούν στην οδοντοστοιχία του μικρού τους παιδιού.

Σε μία τρίτη περίπτωση, σύμφωνα με το taxydromos.gr ,  στο φυσικοθεραπευτήριο στη Νέα Ιωνία οι νοσηλευτές αναζητούσαν εναγωνίως μπροστά σε ασφαλισμένο τα ειδικά σφουγγαράκια που αποτελούν εξοπλισμό των μηχανημάτων και τα οποία φυσικά δεν υπήρχαν προκειμένου να συνεχίσουν την παροχή υπηρεσιών προς τους ασθενείς απρόσκοπτα.

Οι παραπάνω μαρτυρίες ασφαλισμένων προς τον  αποτελούν μόνο την «κορυφή» του παγόβουνου, καθώς σύμφωνα με ασφαλισμένους, γιατρούς αλλά και υπαλλήλους του ΠΕΔΥ, μέρα με τη μέρα με τις ελλείψεις σε υλικά γίνεται ολοένα και πιο τραγική, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την παροχή υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους.

«Φέρτε ενέσεις για να βγάλετε δόντι»…

Ασφαλισμένοι που επικοινώνησαν με το ΠΕΔΥ για να κλείσουν ραντεβού για εξαγωγή δοντιού ενημερώθηκαν από το Βόλο ότι δεν υπάρχουν ενέσιμα φάρμακα και έτσι αναγκάστηκαν προκειμένου να γίνει η εξαγωγή και για να μην απευθυνθούν σε ιδιώτη γιατρό, να πληρώσουν από την τσέπη τους το ενέσιμο φάρμακο που είναι απαραίτητο.

Σε αλλόφρονα κατάσταση πριν από λίγες μέρες ασφαλισμένος στη Νέα Ιωνία, τα έβαλε με θεούς και δαίμονες μόλις ενημερώθηκε ότι τελείωσαν τα «σφουγγαράκια» και δεν μπορούσε να γίνει η φυσικοθεραπεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο ζήτημα της προμήθειας υλικών το ΠΕΔΥ Βόλου αγκομαχά καθώς οι διαγωνισμοί γίνονται σε κεντρικό επίπεδο και μετά ακολουθεί ο εφοδιασμός των παραρτημάτων του ΠΕΔΥ στην περιφέρεια. Πολλά ωστόσο εξαρτώνται και από την πίεση που ασκείται αλλά και από το πόσο εγκαίρως γίνονται οι παραγγελίες ανάλογα με τις ελλείψεις που καταγράφονται και οι οποίες έχουν άμεση σχέση με τη ζήτηση που υπάρχει κάθε μήνα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στις έντονες διαμαρτυρίες ασφαλισμένων αποδέκτες γίνονται οι γιατροί που απασχολούνται στο Ορθοδοντικό Τμήμα και οι οποίοι είναι αλήθεια ότι καταβάλλουν κάθε προσπάθεια προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους ενδιαφερόμενους, όμως η έλλειψη υλικών μοιραία οδηγεί σε μεγάλες καθυστερήσεις, εκνευρισμό αλλά και απογοήτευση όσους βρίσκονται στη λίστα αναμονής. Υπάρχει βέβαια και η κατηγορία ασφαλισμένων που πληρώνουν από την τσέπη τους προκειμένου να μην υποστούν την ταλαιπωρία της αναμονής.

Διαβάστε ακόμη...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *